söndag 26 februari 2012

Jag måste lära mig nåt nu!!!!..

 Jag har en psykologi tenta jag absolut måste sätta.  Så jag har satt mig ensam på ett cafe för att inte ska bli distraherad av allt bekvämt och roligt hemma och allt obekvämt också för den delen.. för så fort det är dags att slå upp sidan 92 i Social Studies boken för att mata in olika beteende mekanismer kommer fröken Inceoglu på att hon bara ääälskar att skrubba kastruller och måste absolut dammsuga hallen och just ja, jag har ju lovat att baka Cupcakes till alla på jobbet( Nä det har jag inte men de skulle bli så glada juh och dessutom har jag köpt nytt lakritsströssel å så..!!)

Så jag satte mig på ett Cafe,för att inte bli distraherad.
Tills jag upptäcker att jag sitter mitt i ett avsnitt av " The days of lives" Det sitter par och grälar lågmält om vems morsa som är tråkigast och på andra sidan sitter det fyra brudar som högljutt bråkar om vem som är tjockast, fastän det ser ut som ingen av dem någonsin upptäckt 4gott eller slickat på en glass och sedan något fint,det sitter ett gammalt par längst in ca 80 bast och myser. De delar på en kokosboll och har beställt varsin kopp slät, svart kaffe. Han sitter och ler och klappar henne på handen.

De kanske har varit gifta i 50 år.. eller så har dem precis träffats på Sportlife Seniorgympa och blixten slog ner .. inte vet jag.

Jag älskar människor. Önskar jag fick lära känna alla.

Om alla  fick lära känna alla  hade det inte funnits fördomar. Man kanske skulle rigga en lära känna dag?
 Typ den största mingel dag någonsin. Börja med Göteborg. Alla får stå på Gustav Adolfstorg men en namnskylt och så får man snacka med varandra i 5 minuter. Sedan byter man person. Typ som speeddejting fast typ SPEEDFRIENDING!! Bara för att lära känna varandra och råkar du bli kär under dem 5 minuterna då är jag bjuden på bröllopet.

Hmm.. Tror ni man kan få stöd av kommunen eller? och om jag får det vem är på?<3<3<3


Ha en fin kväll. Jag bara vet att jag kommer ha en ;) <3<3


 Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar