onsdag 29 februari 2012

Bara så ni vet...

Om jag någonsin blir friad till ,tror jag inte att det är en bra ide att lägga min ring i någon glassskål eller i en cupcake eller nåt annat gott ätbart för att överraska mig..
Jag kommer nämligen aldrig att hitta den, för jag tuggar inte när jag äter nåt gott. 
Jag ser ut som odjuret i Disney filmen Skönheten och Odjuret under frukost scenen när det ska käka gröt. Jag bara sväljer.

Berna med en glassskål. Not so hot.
Men ett jävligt schysst frieri har ni här precis nedan. Snacka om att få det mest välplanerade vill-du -gifta-dig med mig ,ever!!
Ganska imponerande faktiskt.



Hahah!! Man blir faktiskt ganska rörd.

Ha en fantastisk kväll allihop och fria på flickor inte bara idag utan vilken jäkla dag som helst, spontanitet är ju kul juh!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar