tisdag 20 mars 2012

Är det inte fantastiskt ..

att du kanske har träffat någon varje dag , eller ok ganska ofta men aldrig vetat att den person kan vara  nyckeln till att saker och ting förändras i ditt liv?

Din tandläkare kanske är salsakungen på ABF och du har alltid velat lära dig och helt plötsligt har du 10% på  salaskursen till hösterminen och ett nytt inslag i ditt liv.  Han/Hon som precis kom in och köpte ett par nya jeans av dig är din framtida man/hustru, vad vet jag... =)
Jag har precis hittat min nya gitarrkompis, som visade sig vara extra personal på Sportlife så nu ska jag starta ett band. Huurrray!!

Jag har en sån dag idag,,  jag kastar mig på folk och undrar om det vill vara kompis med mig, sådär som man gjorde på lågstadiet. Det har resulterat i bla en ny danspartner ( som ska lära mig Bacchata i utbyte mot lite streetstyle) och en mindre sponsring från ett företag.=D

TÄNK  om man vågade/orkade/ville sträcka ut handen oftare? Man vet ju faktiskt aldrig vilken fantastisk människa som fattar tag i den. Sen om det funkar längre fram det vet man ju aldrig.. men man stod iallafall där med sin utsträckta hand,, och nu får den highfiva heeela tiden? =D

Shit är heelt speedad idag. Nu ska jag gå och välta nån med en bamsekram.. och vem det blir?
Ingen aning.. men passa dig för här kommer jag!!!

Ha en alldeles fantastisk 20/3/2012. Den finns bara idag ... =)

Pixpax för Turksaxofon!!! Nu behöver jag bara någon som kan lära mig..

2 kommentarer: