tisdag 13 mars 2012

Jag hade fel..

om dig, Karl Sergel när jag träffade dig för första gången för 3 år sedan. Du är inte alls en Champagnevaskarwannabepojke med ett gräddnylle från Östersund som försöker liite för mycket. Förlåt.Förlåt.

Du är en smart och varmhjärtad och ambitiös kille, en eldsjäl som under ditt liv kommer hjälpa och göra många människor riktigt lyckliga. <3 Sedan har du omgett dig med goda vänner som ställer upp och passar på att ha roligt när de ändå är där. Det är tack var dig och dina och mina vänner som min lördag blev den varmaste lördagen på länge fastän våren inte riktigt hade kommit till Göteborg då.

Yes, mina vänner... Jag och ett glatt gäng bestämde oss för att med sjukt rosa cupcakes, varm choklad och lappar med varma budskap, sprida lite löööv och herregud vad mycket man fick tillbaka.. i form av kramar och leenden och jag som älskar kramar och leenden.<3

Hörnni därute!.. Haka på nästa gång! Folk blir fanimej glada. På riktigt. =)
 Kram på er!!
Bakade extra kärleksfulla barnsligt glada cupcakes..

Team Sergel/Inceoglu har kärlekspimpat Nordstan

De här tjejerna passade på att plocka varsitt hjärta direkt.

De skönaste grabbarna ever och typ singlar också. Fattar ni tjejer!?



Cupcake+ Löövnote= Grym kombo.
Poppis bland kidsen!=)

Inte ens busskuren fick vara ifred..

Goa Calle bjöd på alla på varm choklad.

Kärlek i luften.




En av världens bästa killar (Punkt.)dokumenterade allt .


 
Okej, jag åt hälften.. men barnen fick också.. lovar;)





2 kommentarer:

  1. Jag önskar verkligen att jag kunde vara med men jag jobbade. Jag hoppas att få vara med och sprida kärlek och glädje nästa gång <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är hemskt välkommen tjejen!! The more the merrier!!!<3<3<3

      Radera