söndag 25 mars 2012

Jag höll mig länge..

Ignorerade "invites", kompisars tjöt om att jag skulle börja spela, sa att jag hade ett liv att tänka på.. sedan började jag spela... Smartphonens motsvarighet till Pictionary..och jag kan inte sluta ...Det heter draw something och är barnsligt... kul! Här får man ett ord man ska  rita för människor över hela världen och så ska de gisssa vad du ritar och tvärtom. Man plockar poäng om denna andra gissar rätt.

Så helt plötsligt sitter jag på spårvagnen och fnissar när  jag ska rita ordet "queen" och min teckning ser ut som att någon har rastat sin hund på den.

Här kommer några sköna exempel..

Beavis.. hört att jag skrattar som honom ibland.. speciellt med en viss kompis ,hahah!!

Min sötaste..

Frodo är fan inte lätt att rita..

Denna har Dani ritat. Han är fett skillad.

Blev förvånad över att Karen gissade rätt på min Kanye..

Den här killen i USA är sjukt rolig!!

Beyonce har aldrig så korkad ut.


Nemo!!=)

Hur man ritar en wedgie?..

Men du, adda mig.. jag heter SuperBernie skriv bara vem så att jag inte tar bort dig för att jag tycker att du är långsam med ditt svar. För jag vill rita mycket. För jag är beroende..  =P

Ha en superfin kväll och en grym nästa vecka... nu ska jag rita Tupac..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar