söndag 4 mars 2012

Det får inte ta slut.. det här med kärleken..

Det har blivit många promenader på sista. Jag älskar att i högt gångstempo och under bar himmel fundera över vad jag vill göra med mitt liv samtidigt som allt och alla runtomkring mig lever sitt.
Sedan upptäcker du mycket vackert också. Jag hittade detta idag.

och blev alldeles varm i hjärtat.. lapparna var slut men hade det funnits några kvar eller tom alla så hade jag ryckt dem för jag vet precis vilka som hade fått en sån lapp fast klistrad på sin laptop/vindrutetorkare/ i sin sko av mig haha!!

Men kärleken får inte ta slut. Den måste leva vidare.
Så nu har jag gjort nya och tänker ta en promenad till och kärleksbomba Majorna .. så här i smyg på kvälla hehe..

Pay it forward my friends, pay it forward!!

Dessa kommer hänga lite varstans efter i kväll!! <3<3
Puss och kram finisar!

1 kommentar:

  1. Aw,va fint skrivet. Önska jag bodde i Göteborg och kunde uppskatta all kärlek du ger. MER kärlek i luften tack!

    SvaraRadera