onsdag 14 mars 2012

Jag gillar hotellrum...

Jag skulle till och med kunna säga att jag har en fetisch..nää det skulle jag inte.. eller jo jag gjorde just det.. ;)

Jag älskar att se hur en någon annans kreativitet har format ett rum där människor ska tillbringa sina bekväma nätter. På alla sätt.  Jag älskar att länsa barskåp för att dagen efter förundras hur i helvete man kan ta 37 kr för en glasflaska Ramlösa samtidigt som jag sopar undan chillinöts spåren under sängen... =P

Jag bor i allafall på Mornington på Östermalm under de dagar jag besöker Stockholm och övertygar Företagen som besöker mässan i Kista om varför just deras anställda ska träna på Sportlife.

och det har gått jättebra idag =D!!

Dels för att  kombinationen, sjuktnyfiken/älskar-att-släng- käft och nä-jag-har-ingen-off knapp faktiskt är bra-att ha karaktärsdrag när man jobbar med företagssälj och dels för att min för dagarna tilldelade kollega fantastiska Sara Boström är ett litet stjärnskott. En chittchattande socialt underverk som är som fisken i vatten oavsett vart man placerar henne..
och vi har kul , jävligt kul!!. Typ highfive kul! =D

Jag kan känna  så här.... har man inte kul på sitt jobb? Byt jobb. Får man inget stöd av dina chefer? Byt Chefer. ( Mycket lättare sagt än gjort såklart..)
Fast ändå..

Man spenderar så sjukt mycket värdefull tid på sitt arbete att är det inte roligt så slänger du den tiden i papperskorgen.

Det är därför jag aldrig kommer att göra ett bra jobb på bandet på Volvo. ( och jag talar endast för mig själv..)

För sålänge inte Bandet på Volvo spricker upp i en hejdundrade musikal show med glitterbomber och en rattmuffs jonglerade trapetskonstnär i leopard tajts på slutet så kommer min själ protestera vilt, få tourettes-ticks och se till att resten av min kropp få sparken genom att provocera alla i lunchmatsalen genom att tvinga mig att moona. Precis vid salladsbaren. Varje torsdag.

okej..

Här kommer lite sköna pics.

Sara "Bosse"Boström,-Söt som attan smart som som fan!


In action

Vi hade skönaste tävlingen!! En kille svarade helt seriöst - Ehm ..170 kg!! ( Ehm.Ska du ha stryk eller?!)

Skit i körkort , Jag vet preciis hur jag ska besöka mina företag!!

Nätverkat lite ;)

Efterminglet är bäst Här med mässansvarig goa Linda ( Varför heter alla goa tjejer Linda? )

Hotellrums mys

Finn ett jävligt rätt ..=P

 Ha en skön kväll vännerna!<3<3<3

=D

2 kommentarer: