måndag 26 mars 2012

De har fattat grejen..

folket på Gina Tricot alltså....för efter ett riktigt roligt möte med pressansvariga är de nu övertygade om att Sportlife helt enkelt är ett grymt ställe att hänga på..
För nu (bla)..får varenda instruktörsbrud på Sportlife klädsponsring ur Gina Tricots kommande Höst
Sportkollektion. =D
Riktigt snygga kläder och värda att vänta på.. De vet inte om det än ..våra instruktörer alltså.... jag mailar dem imorgon..  och hoppas att de blir glada.( Sedan hoppas jag givetvis att vi kan göra något liknande för våra grabbar också, väldigt snart för de är minst lika grymma =)

 Fast samarbetet kommer bli större än så och handlar om mer än sponsring av kläder... =) mer kan jag inte säga än sålänge..;)

När jag kom hem fick jag även besök av en av mina finaste vänner och musiker kollega Stefan och min nya gitarrkompis Tobbe. Vi  fikade lite och repade in nya låten " My Favorite lie" som ska börjas spelas in lite smått till helgen =)

Sjuuukt kul.

 Skriva låt texter är bästa terapin för mig. Inte förrän allt står där på papper och jag får sätta en melodi till kan jag släppa problemet. Jag har skrivit av mig det. Plockat det ur hjärtat och smetat av det på ett vitt blad.(oj det lät nästan som ett kirurgiskt ingrepp)..)

Sedan finns det givetvis inget som slår en mysig filmkväll med mycket prat och kramar med bästisen också ,som häromdagen där vi ( Jag och Parisa ) superfilmtaggade sätter på Martin Scorseses senaste rulle och somnar bägge två 10 minuter i  filmen ..

Parisa skyllde på en lång dag och sövande filmmusik och jag skyllde på en sockerdipp.. jag hade ju inte fått käka kakor på 10 minuter.. ;)

Puss!

Snart på en Sportlife instruktör nära dig =) Fast Höstkollektionen då.. =)


Tobbe/Steff/Bernie Crew  Fika/jam time!

Jag och världens goaste tjej kan inte hålla oss vakna i filmsoffan ;P


Puss!!!

2 kommentarer:

  1. Av att läst dina inlägg, titt som tätt ,så märker man verkligen att du är full av allt och inget...ibland heter d si ,ibland heter d så.men du få juh ut allt med en klarhet.du e juh fan grym.på ditt sätt

    SvaraRadera