tisdag 24 juli 2012

Ja, jag erkänner..

 Jag är avundsjuk.

Tyckte tom att jag såg lite grön ut i fejjan när jag såg mig i spegeln förut.
Fast jag är hjärtligt avundsjuk, med kärlek liksom, för det är svårt att missunna sina fantastiska vänner deras dröm resa till New York som även är min dröm resa.

Så jag kommer krama om dem  (Sara Engström och allt vad de heter.. ;) )och genuint önska dem en grym, häftig och totally awesome resa till the "Big Apple" och önska att de tar ett bett för mig med.

Sen kommer jag plöja igenom alla deras resebilder och album på Facebook , klicka på gilla knappen på allt, och kommentera med (dregelspår i mungipan )när de har tagit ett kort på en NY cupcake.(säkerligen dedikerad till mig!!)

Det är lite gött att vara hjärtligt avundsjuk, det skapar ju längtan i kroppen.
( Notera att jag skriver hjärtligt, det är en helt annan sak att prutta runt i bitterhet och självömkan)

Att längta efter något eller någon är egentligen det bästa som finns.
Att ha något att se fram emot.
Det är ju halva grejen!

Varför tror ni att ordet längtan är så vackert liksom?

Här kommer sjukt mycket bildbevis på  happy moments!!


Jag och mitt sjukt rosa fiskespö..(kolla in proffskaaastet!!)

 ..med värsta sköna killen ståendes bredvid..

Världens goaste Edwin fick upp en liten abborre.. kolla in blicken. Sjukt söt!!

 Kast med en liten kniv..  jag är grym.. typ Lara Croft grym.. typ efter 68 kast..ok  68 tusen kast.


Grilla ute på klippan med vännerna..

När Lollo flamsar och får tant Berna att kissa ner sig av skratt.. 

Ensam fika, jag och mina tankar och ett smaskigt wienerbröd.

När jag tror att Saras bankdosa är en miniräknare pch försöker räkna med den.. utan att hitta plus och minus.. jag kan la inte hjäälpa att den är så stor(säkert producerad -92)

Hon må se lite tyken ut. men hon är gosig och sjuukt pratig. Ganska djup  om jag får säga det själv.=P
Fina Sushi!!( Japp hon heter så)

   
Vilka är dina Happy moments??

Puss!





4 kommentarer:

  1. Hahhaha DU kan va självproducerad!!!!! ;)
    Jag längtar till London... Det är som ett litet NY!! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med babygirl!! Och glöm inte miniräk... bankdosan.. den kan va bra å ha!! =P

      Radera
  2. Va skööön du är! My happy moments är när jag tänker på min prins ''i mitt liv''. Slår aldrig fel,lika lycklig varje gång. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åå vad härligt!! tänk att en annan människa kan göra en så glad!!
      Kram!!

      Radera