tisdag 10 juli 2012

Nej det är inte en snyggt lagd ögonskugga..

på ena ögat. (Tänk om jag kunde sminka så snyggt.)

Det är jag som har varit på audition till Fight Club förstår ni...
eller så blev jag nerslängd i en bubbelpool av Eddy Bengtsson ( MMA fightern) på Stefans sinnessjukt roliga födelsedags fest i Lördags och knockade mig själv på vägen ner.

Jag lovar att tungviktaren Eddy ( 120 kg 192cm) fick jobba hårt för att få i mig i poolen. Jättehårt.
Lite som att blåsa på en bananfluga.. utan vingar.

Anywho, det grillades,pimplades drinkar, tävlades, minglades, trollades och bäst av allt jag fick hänga med goaste vännerna Chrille "Krokodil" och Sara "i LöööV"en heeel weekend!!

Happy Moments!!
Födelsedagskillen och bästa vännen välkomnar!!

Goaste tjejerna på plats!!


Alla fick en egen drinkmugg att hålla kolla på hela kvällen..


Tivoli feeeeeling!!


Sara pimpade Cupcakesen vi bjöd på på kvällen..

Stefans Polska grannar bjöd på dragspelscovers, Succeeroligt!!

Jag vet. Mina kollegor är galet snygga. Fastän bilden är suddig. Galet!
Grill!!

ChrillStefProbably the best men in the world.
Bästa Josef var på plats till min stora glädje. Hans söta Gisela hopas jag få träffa en annan gång..
Ljuvliga Norrländska och kollegan Sara "Berghiebaby" Bergh











                                  Yes, Amazing weekend. Nu ska jag fortsätta försöka ta det lugnt på min semester.
Pööss!!

1 kommentar:

  1. Förlåt för blåklockan men du kämpade väl! Mvh eddy

    SvaraRadera