torsdag 19 juli 2012

Vart är du??

Nu menar inte jag bokstavligen.. vilket också faktiskt hade varit sjukt kul att  få veta
( Precis som om jag inte kan få nog av alla incheckningar på Facebook. hehe...)

 Jag menar.

 Känner du att du är där du vill vara i livet?

... och har du kontroll över hur du ska lösa det IFALL det nu skulle vara så att du kommer på att va faaan.

Jag ÄR inte där jag vill vara.

För jag vill vara i Paris och gå på konstskola och lära mig prata flytande baguette och, och..
Men här sitter jag och knäpper med fingrarna på mitt mattelärarvick..suuck.

Jag beundrar människor som vågar göra förändringar och som framför allt VÅGAR be om hjälp.
Men se dig runt. Dra i trådarna.Googla. Prata med främlingar.

Du vet aldrig vem som kommer öppna just din drömdörr och du vet aldrig vem du kommer hjälpa fram här i livet och det kan jag säga att det känns nog minst lika bra!!!

Flera av mina vänner.. alltså fler än någonsin gör just detta.

Förändrar lite mer, vågar lite mer. Hjälper varandra.

Jag tror att det beror på att vi har fattat att själen i en, är värd att älskas och värd att satsas på.
Det handlar inte om egoism. Tvärtom.

Själen ska inte behöva sakna någon form av utveckling, dröm eller framför allt kärlek.

Vi har faktiskt blivit bättre på det där.
Det där med Kärlek.

Just det.. mer kärlek!! Jag och min vackra kollega fröken Hänninen kände oss äckligt spontana idag.Vi kom på att vi absolut,absolut  måste till OS -London 2012 . Flyg bokat.. Gooodmooorning Britain!!!Vi är taaagggadee!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar