lördag 14 juli 2012

Min bror ringde mig igår.

Han ville bara säga att han var stolt över mig och att han älskade mig.
Att om jag behövde honom fanns han där, att det bara var att ringa...

Jag blev jätterörd.

Med ett par meningar stärkte han alla band emellan oss som jag själv känt att jag har varit dålig att hålla i.
Det gör så mycket.
Familjen är ju det viktigaste man har oavsett om den består av blodsband och/eller vänner.
Ju mer sällan man ses desto viktigare blir med ett sms eller ett samtal.

De gånger jag har blivit som gladast har varit de gånger jag har fått ett sms där det står, ett enkelt men ack så kraftfullt...-Jag tänker på dig.

Vad skönt det är att veta att någon tänker på dig speciellt om man just den dagen råkar känna sig extra ensam.

Ha en fin lördagskväll.

Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar