måndag 30 juli 2012

Min tid är begränsad..

jag kommer inte få leva för alltid. Jag vet det.

Det är därför jag är så lycklig över att jag får spendera den med människor jag verkligen älskar och trivs med.

Människor jag inte bara har enormt roligt med utan även anförtror mig åt och litar på.

Jag firade min 30-årsdag i fredags. Alla var där. Alla mina favorit tjejer, mina sockerkakor var där.
barndomstjejerna, gymnasie flickorna, goaste kollegorna alla axlar att luta mot ,mina finingar!!

Känslan av att få skåla för och med dem och tala om för dem hur mycket de betyder för mig.

Det var en grym 3 rättersmiddag med mycket skratt och bus och varenda sekund var värdefull.
Jag ska visa de för er..

Dessa fantastiska tjejer som får min värld lite mer skrattig, bubblig, trygg och alldeles, alldeles underbar.



Fördrinkar med hemliga happy moment ingredienser!!

Kolla på dem!!!The best of the Best!!! Majj Gadd vilken stor soffa jag har.

Alla fick varsin ballong med ett speciellt syfte..

Sötaste tjejerna Kicki och Parisa.
och min lilla retard Malin. Skönare brud får man juh leta efter.

Vi släppte ballongerna.. med våra innersta önskningar på..

och såg dem sväva upp mot himlen..
Theee sky is the limiiit!!

Annat smått och Gott, tack Darlings.Sara, Lolls,Hübel och Tess!!
Den vackra tjejen till höger var min wingman hela kvällen och även tjejren som stod för tårtan. Jävlar vilken tårta!!!

Tack finaste Tessie, Grymt snygg och smakade hiiimmmeeel!!
Superfint blomster och upplevelse av  Malin Mollymus Hennings

Fick armband med sjukt viktigt budskap. Älskar det. tack Titti.

Älsklingtjejen åkte ner heeela vägen från Rom för att hänga med oss!!

Malin och LOOO <3 Otroligt söta dessa två.. lite som pistaschcupcakes med mörka choklad flarn på en granatäppelbädd.. typ..

Japp här har det festats..
Den mest kreativa presenten låga under dessa magnifika cupcakes... seriöst tjejer.. jag kommer bli smällfet!!!haha
Tack Ciss, Billy och Idis.
Igen!!

Lisen, Parisa, Tessie ,Em, Fröken Hübel, Molly Mus, Lollis, Berghie Baby, Kicki, Cissan, Idis, Millis, Tittyyyyy!! You make the wooorld a much lovlier place to exist in.

Just det.. finaste Sara mumin Hänninen var på bröllop men skickade gulligaste hälsningen nedan.
Kolla in humorn i mitten ssååå Berna !!
Säger bara en sak.

LÄÄÄNGE LEVE VÄNSKAPEN!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar