tisdag 21 augusti 2012

All by myyyseeeeeeeeeeeeelf!!!



Celine Dions och min duett var oslagbar idag.

Hon i hörlurarna, jag live, med en dammsugare i handen. Hon ,huvudstämman och jag.. äh jag hamnade väl lite överallt och fyllde i.. viktigast av allt att det var skönsång utav världsklass.
Det är bara att fråga vilken döv granne somhelst.

Dessutom så kändes det sååå rätt att sjunga den låten idag.
Har fan aldrig känt mig så ensam som nu.
Undrar varför? Jag älskar juh att få ha Berna stunder...  Men idag känner jag mig lite halv...

Soffan håller om mig och CSI ljudet i bakgrunden tröstar mig med sina megasmarta laboratorie dialoger.

Jag sitter och funderar på hur mycket skådespelarna egentligen borde veta om kriminologi efter ett par års manusläsande. Visst mycket är påhittat men lite verklighetsbaserat fakta måste man ju fått.

Man måste ju göra serien trovärdig.

Å andra sidan hade jag köpt det även om de med allvarig blick stirrat på ett blodprov och med tyngd i rösten sagt att de misstänker ( På Latin) -Sudor Laridum..  ( På Svenska).. Svettig Bacon.

Här kommer lite Happy moments.. =)

Japp, nu är de jag och Tony di nozzo.. eller vad han heter.

Kokos glassen och kokosplättarna på S.P:I:C:E -majj gadd!!!


När världen bästa ChrilleKrokofant e på besök och vi korkar upp en Amarone och käkar tacos och kollar på dåliga skräckisar.

Kulturkalasar med vännerna


Har blivit förälskad  den här sjukt snygga NEW YORK Inspirerade Nespresso maskinen.Ska jag köpa?Ska jag köpa?Ska jag köpa?Ska jag köpa..ska jag? Ska jag det??  (Behöver endaast pyttelite hets..haha!)

Nattinatti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar