måndag 6 augusti 2012

Sitter och lyssnar på en av de sexigaste

sångrösterna på jorden.  Adam Levine. Maroon five.

Hans stämband är smorda med honung, vanilj och stjärnstoft. Jag är helt säker på det ..och när han sjunger "Sunday morning"... asså shit. Då är det världsfred i mitt huvud. Då gungar marken och tusen små rosa fjärilar flyger in i små rosa cupcake hattar och dansar swing.
Japp lite knarkeffekt på den låten.

Finns ju egentligen ingenting som kan lyfta, trösta och glädja själen så mycket som ett stycke fantastisk musik. Alla har vi våra favoriter och olika anledningar.

Vissa av dem förknippade med otroligt starka minnen.

Jesus  ja jag kommer ihåg en av mina första tryckarlåtar.
Jag ,11 bast och på skoldiscot. Det var låten "I Swear" med Boys to men.

Där stod jag i mina svarta tajts och min snedlugg, han hette Lennart och var skitsnygg , så jag struntade i att hans händer på min rumpa var så svettiga att pappa undrande varför jag hade två blöta handflator på rumpan när han kom och hämtade mig ..

Jag var smart.. ( trodde jag)och sa att handduksservetterna var slut på toaletten. ( För man brukar torka av sig på låren på baksidan?

Pappa skrattade och låtsades köpa min mellanstadiebullshit.

Sen åkte vi hem och åt kanelbullar.

.Det var goa tider det!  ;P

Måndagskram och lite happy moments under veckan..



En glad Berna betyder..

att hon har hängt med denna lillaTittikakan som alltid gör henne på glatt humör.

Inte kunnat tänka annat än OMG!!OMG!!OMG!!!
 när hon smakade på nyheten chokladboll Daim edition!!!

Har världen gosigaste katt på gården som alltid följer efter och ber om att få bli adopterad..
eller åtminstone matad med nåt gott.. som typ jag.


Köpt nya fantastiskt vackra plektrum att spela med..
På Lady Antebellum konserten.
Apropå Schyssta sångröster så har den här killen ( Charlie Kelly i Antebellum ) också en fantastiskt bra röst

Gaah! Finner inga ord. Nu vet alla hur det doftar inne på mitt kontor.
<3

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar