onsdag 1 augusti 2012

Jag sitter och stirrar ner i min skaldjurssoppa

.. som Felix har lagat till mig.

Ni vet han Felix som alltid fryser ner sitt käk och så får man åka till Coop och hämta det..och så tar man hur många som helst för man är fullt medveten om att ens laga mat kunskaper är lika djupa som ett hink lock och att Cupcakes inte innehåller hela eller ens halva kostcirkeln.. tyvärr.

Jag kan inte laga mat.

Mamma säger alltid att han som gifter sig med mig kommer vara en mager stackare.

Hon vet inte att jag på mina iphone snabbknappar har nummer till varenda restaurang i hela Sverige. Typ.
9 av dem iallafall. En Grek, en Turk, en Kines, en Thai , en Italiensk, en Husman, två pizzerior och stans bästa kök. Pappas kök.  Ha!

Vem behöver laga mat när man har andra talanger????

 Min magra man kommer aldrig gå utan dessert, ha 50% rabatt på Sportlife och alltid ha lätta skavsår över hela ansiktet efter allt mitt pussande. De ni!

Pussar och Cupcakes is tha shit!!!

En annan grej som är "tha shit" är att jag har gjort det igen,,

JAG HAR BOKAT ROM!!
 5 besök på 2 år måste ju betyda att vi är lite kära och menade för varandra.
 Varför skulle Gud( och Ryanair och mitt bankonto) annars skicka dit mig hela tiden??

Jag tar med mig ett stycke Sötmumin!


och ett stycke GullTitti!!
För att möta upp och hänga hos/med vår lilla fjäril,Lisen

Sara kommer bla  få kika i det här magiska nyckelhålet..
när hon inte gör ALLT annat med oss "glass&pizzaveteraner" under tre intensiva  dagar!!
Vi längtar... som riktiga Italien fans!! 

PS.. Känner du så här nu..
.      Vad fan Berna, !!
       När får jag följa med, din själviske turktoffel??
       Säg det då!  Hur ska jag annars veta. Jag gillar ju dig!
 (och hoppas att du gillar Scottland.. Hört att det finns grym Whiskyprovning där..=))

PöSS!!!



2 kommentarer:

  1. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    SvaraRadera