fredag 20 januari 2012

Ashes...

heter min nya låt.(Skriven av mig & Producerad av Stefan Emricsson =)

Den är inspirerad av absolut och ovillkorlig kärlek och att jag insett hur otroligt mycket jag är redo att offra och bära när jag älskar någon. På gott och ont. Jag har nog inte träffat någon som inte fått hjärtat krossat och känner många som ändå stått kvar med bitarna i handen.(Även jag) Den starkaste kraften i världen alltså. Den både bygger och förgör oss, vi hatar och älskar den och vissa av oss måste skriva låtar om den för att ventilera lite smärta och det hjälper.. tills nästa gång man faller och det går sådär <3<3<3

Här kommer den iallafall.

Tack för att ni lyssnar, =D
Massa kramar!!.

4 kommentarer:

  1. Bra låt snygging!//din PT

    SvaraRadera
  2. Hahah!! Tack snygging!! / Din FT (Favvoturk.)

    SvaraRadera
  3. Jag drömde en dröm om flykt i djungeln med denna låten i bakgrunden, tecken på att det är en hit..? Good work gyal ;)

    SvaraRadera
  4. Haha!! Maddie, kan ju bara betyda att det är en hit!!!;)

    SvaraRadera