torsdag 12 januari 2012

Jag älskar fighters!!

Jag älskar hur det glänser i ögonen på en person som har bestämt sig, som inte tänker ge upp oavsett om det är ett hjärta de tänker vinna, en tenta de tänker klara av eller det mest aktuella i min värld just nu,
nämligen göra det som deltagarna i årets och Sportlifes första Fat-fight tänker göra..!!

Här har vi ett gäng människor som har bestämt sig att tillsammans med våra fantastiska PT-tränare på Sportlife tävla både för sig själva i kampen om drömvikten och mot de andra deltagarna om drömresan.
Det är nämligen en( finns hur mycket som helst annat gött man kan vinna oxå) av de schyssta priserna man plockar hem om man vinner The Sportlife Fatfight!!
Invigning nu på Lördag, kom!!! ( 12:00 Sportlife Lindholmen och med Sportlife Dancecrew show!!)
de har fram till den 23:e Mars på sig att vinna hela skiten och kommer under tiden bada i blod svett och tårar samtidigt som insikten om att man klarar ta mig fan vad som helst om lägger manken till .. bara växer och växer.

Slutmål, Starkare kropp, starkare själ. Bonus : Skön resa till Turkiet..( om Turken själv får välja..)

Min personliga Berna Bonus:  Allt ska filmas och visas på Öppna kanalen och jag får äran att programleda lite.Det ska bli ett nöje och en grym inspiration att följa dessa Fatfighter team bestående av Sportlifes bästa personliga tränare och deras fighters. Jag är redan grymt stolt över alla deltagare som bestämt sig för att våga förändra en situation de inte trivs med , kommer lätt att applicera den på mig själv och säker böla ett mindre Niagarafall varje gång någon har kommit ett steg närmre sitt mål.

Tur att man kan klippa bort sånt, jag ser ut som en blöt lovikavante när jag gråter...




Heja dig som har bestämt dig för att hitta den stora kärleken(igen?)!!
Heja dig som har bestämt dig för att fixa den där tentan!!
och framför allt.. Heja dig fantastiska människa som kliver ut ur din trygghets zon för att för att kliva in en värld som ger dig just det som den är gjord för. Möjligheter.


PUSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar