fredag 27 januari 2012

Tramsigare än vanligt? ( Feat. Moyana Corigan & Åsa Eriksson)

Okej , de närmsta veckorna kommer jag att vara det smaskigaste du har sniffat på sedan din mamma bakade kanelbullar åt dig. Idag fick jag nämligen en liten överrasknings leverans bestående av sweetsweet produkter från ett av mina favvo märken Moyana Corigan . En miljon pussar till dig söta Fröken Christenson för detta.
Jag ÄLSKAR nämligen att bada, i badkar, hav,sjöar...i en bubbelpool med lite mousserande och grymt sällskap <3 och helst sådär läänge tills man får russin hud och (efter 8 timmars oj-jag-råkade-somna)typ fenor .. och speciellt om vattnet är skummigt och doftar melon..=)
Under en stilla ,puckad millisekund övervägde min hjärna att slicka lite
på Melon/Cucumber bodyshowern, fatta vad gott det doftar!!
´
En annan som fattade tycke för dessa ljuvliga produkter var min alldeles underbart busiga kollega Åsa.
(Schysst blogg,läs!!)
Som inte bara är en av de grymmaste instruktörerna jag har träffat ( Man är nog det om man frontar http://www.lesmills.com/) utan min dagliga skrattfest här på jobbet. Gotta love her.

Den bästa bodylotion reklamen du sett.!!


Ha en superfinkväll finisar!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar