onsdag 18 januari 2012

Thailand hade inte varit fel...

Äsch.. jag hade ta mig fan varit nöjd om jag hade fått åka till Jönköping på porslinspudelkeramikutställning också .(eller vafan bjud mig på en cider på Linné och berätta om de puckade presidentkandidaterna i Usa, det hade räckt)
( Lättroad som jag är..) Det är faktiskt jobbigt att vara så här stimulanskrävande hela tiden..
Min kära kollega (next door på kontoret) fröken Hänninen ( Muminen)åkte idag iallafall . En välförtjänt resa måste jag säga, den lilla gullungen fötjänar det mesta. Kommer sakna hennes goa skratt i ett par veckor nu..

Imorgon smackar jag upp min nya låt "Ashes" här på bloggen. Min goa vän Stefan Emricsson har producerat den. Han är trummis i grunden och en av de absolut mysigaste människorna/pappa/snubbe/musiker jag har träffat. Vi träffades för .. ehm jag har glömt av men jag tippar på 3 år sedan på en musikersajt. Sen var han bara så sjukt cool, så nu hänger, vi och försöker vara lite musik-kreativa ibland.

Upptäckte idag att jag är så full av mig själv att jag glömmer av min vackra vänner därute. Så nästa vecka blir en fika vecka.14 stycken!! Jag kommer alltså att gå upp 3kg i semlor( För jag ta mig fan ÄLSKAR mandelmassa!!) men gå ner lite i förlåt-för-att-jag -har -försummat-dig kompis-ångest!!

Ta hand om er goingar och ring om du vill fika..Jag är ändå på g liksom!

Porslinspudel någon?


Puss och natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar