onsdag 11 januari 2012

Jag borde straffas..

..med typ 5000 situps och och en timmes lång föreläsning om varför det inte är bra med 5 liter choklad flytandes i venerna. Men jag har alltid sagt att man ska vara snäll mot sig själv så jag låter bli. Om jag ändå kunde känna mig lite illamående efteråt och på så sätt känna mig straffad, men icke.Min kropp är en tacksam sockerkåt jävel som ger mig stående ovationer varje gång jag slår mina kalori intag rekord.
(Sedan kan jag inte hjälpa att det finns gulliga medlemmar på Sportlife som visar sin uppskattning när de har fått lite extra kärlek av oss personal på Sportlife..
Tack Goa Isa!! :)

Nu har jag köpt äpplen istället.
Äpplen och päron... och grädde. Grädde är inte socker. Det är fett... Fett gott!..suck.. Bra Berna..
  Så nu  har jag bestämt mig för att göra något som alla mina andra smarta kollegor också har gjort.
Nämligen bli med PT.

Mitt enda krav: Du ska stå ut med mig. Jag är en tjatig jävel, jag lovar och tycker jag om dig lovar jag komma med Cupcakes varje gång och så kan vi sitta och fika och prata om mina mål å så.. nice va!? Hehe..



Liiite grädde får man väl äta?.. till sina marshmallows..och glass.


Gullig medlem= Tjock, men lycklig Berna <3<3<3

Hursomhelst.
Ha en grym kväll finisar!!

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar