tisdag 24 januari 2012

Kodakmoment, tills du halkar i Hundbajs...

Det känns lite... som att i slow motion springa med armarna öppna mot den vackra vintersolen, vinden blåser ditt hår åt rätt håll a la kodakmoment till toner av introt till Sound of Music..
sen halkar du i hundbajs, ramlar,med ansiktet neråt framför en 6-årig grabb som skrattar
- Mamma , tanten har hundbajs i håret.!!
Du reser dig upp och ser att förarna i bilarna vägrar köra mot grönt för att det är roligare att stå och garva åt dig, du ger dem fingret.. sen ser du att en av dem är han, ledaren i Bandidos..och han har slutat skratta.

Så vad fan gör man om det bara känns som den här veckan kommer bli den tyngsta och längsta i under ens 24 åriga liv (..ok 29 då..) och dessutom helt utan anledning?
Jag menar egentligen tänker jag hitta på hur mkt kul som helst.. sjukt många fikor, Pt-träning med min nya PT,teaterlektioner och kompisträningar, partykväll på lördag ( Ja, jag tänker låta mig frivilligt släpas till Parkan) men ändå känns det tomt.. hallåå hjärnan vad hände???

Jag är vanligtvis rätt bra på att peppa mig själv , jag behöver oftast bara tänka -
Duuuktig flicka, så spriing och hämta bollen nu , Braaaa här får du en kexchoklad!!

Men nu tänker jag bara.. äsch.. jag tänker inget eller jo jag tänker.. men bara fel antagligen.

Ha en fin dag och se upp för hundbajs. Den skiten letar upp dig var du än befinner dig. ;)

Puss!
Ps.. okej jag blir lite varmare i själen när jag ser det här.. okej , jag blir typ skiiiiiiitlycklig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar