tisdag 10 januari 2012

Jag skiter i om jag inte får lyckliga slut...

Jag tänkte öppna mitt blogginlägg med att dra en kliche'

Nämligen.. "Love will find a way".

Sedan tänkte jag NEJ- Berna!!!, inte ännu ett blogg inlägg som sjuder av 80-talets greatest hits ,wunderbaum dofter och kladdiga geléhjärtan Och NOPE! inte dra den gamla slitna om att kärleken övervinner allt och sedan låta som en hel fjortisfylla när jag ska förklara varför.

MEN!!!  som så mycket annat .. gör jag det ändå.
Idag kom jag nämligen på att jag fullständigt skiter i om jag får lyckliga slut eller inte.
Vad menar jag med det?

Jo jag menar,
1.De dagar jag upptäcker att jag har lagt alldeles för mycket tid energi, tankar och kärlek på en människa som inte visade sig förtjäna det.. BAD ENDING!  -F-ck it!
Jag har hur mycket kärlek och energi som helst, det är gratis. Det är bara det att jag lägger det på någon annan nu.

2.Lagt ner åtaliga timmar på jobb och projekt, som sedan misslyckades, blivit dåligt mottaget eller inte alls mottaget.-BAD ENDING! F-ck it. Jag har lärt mig nåt.

3.Alla gånger jag själv har betett mig som en idiot, sårat människor jag älskar, glömt av och varit otacksam,  BAD ENDING! och INTE F-ck it. Men . jag är inte mer än människa och jag kan inte vara mer än ledsen.

Jag skiter i om jag får lyckliga slut eller inte i mina livshistorier. Jag har nämligen hur många kapitel som helst i min bok och eftersom den inte är skriven av en amerikan , kan det inte bara var lyckliga slut.

För om jag inte gör det kommer jag att bli en bitterf-tta,om jag inte gör det kommer jag bli rädd för allt som kan drabba en när man är människa och om jag inte gör det kommer jag aldrig våga lära mig av det. Gör jag det däremot, kommer jag bli så jävlans mycket gladare för alla HAPPY ENDINGS. ( Du vet vad jag menar så snuska inte till det!!!.. eller jo gör det.. det är ju mycket roligare så ;) )

Min alldeles fruktansvärt sköna och superhjältiga tjejkompis och kollega.SUSSI PE designar sjukt söta armband som hjälper en hålla ordning på sina livskapitel. De ska påminna dig om alla dina Bad och Happy endings och varför de gör ditt liv så GRYMT unikt.

 Jag har tre stycken som jag bara älskar som jag har döpt till:

SKAPAR MAGI- Just för att  jag tycker att man är ansvarig och skapar sin egen Livs magi.
 HAZIEL.- Sjukt hemligt och du kommer aldrig få veta varför.
SVARAR MED KÄRLEK-  för sålänge man gör det, får man det tillbaka och det är ju så löjligt mysigt.

 Sedan har jag beställt några hemliga till människor jag diggar också.

Vill du oxå ha dina budskap och kärleksförklaringar så här sött runt handleden eller ge bort dem till någon som förtjänar dem??
 Maila sussi@live.se (Fast hon borde byta till supersussi@fucktherest.nu)
De kostar 50 spänn styck och blir specialdesignade efter önskemål.
( Men låt henne bestämma färg .. hon e grym på sånt)

Kolla in!!!
I frickin´ love em´

The one and only<3 ( Som du ser är hon i Thailand och bygger sandslott just nu.. men snart tillbaka  i armbandverkstaden)



Ps. Kärleken övervinner allt. Men skit i varför. Låt den bara göra det.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar