fredag 13 januari 2012

Tanter, damer,kvinnor,brudar, tjejer, flickor och tösor!!

Det man inte ser här, är att vi precis har piskat skiten ur killarna i ett par games Nintendo Wii!!
Jag har och min härliga väninna  Therese "Miss T" Heidenberg har den mysigaste"fina händer" tävlingen på G.
Förutom att hon är en av de mest varma och glada tjejerna jag känner är hon grymt duktig på att fixa naglar och nu känner hon och att hon vill lotta ut en kväll där hon bjuder dig på ett helt set schyssta tassar.( Ord pris 699:-) Grymt va.!?

Det enda du behöver gör är att gå in här Nails by Miss T och klicka like på sidan, samt skriva  "Bernie Naglar" på väggen så kan dem bli dina. Skitlätt!
 Sedan är den här bruden så gullig att alla som ringer och säger att de vill ha ett Berna pris ( 450: set),bokar (På 0733902447)och fixar naglarna hos henne har dessutom chans att vinna ett återbesök. Hon lottar bland er som bokar helt enkelt =) Grymt va!? Gratis naglar hit och gratis naglar dit! Så! Gå in och lika nu!!

Såhär har jag sett ut den senaste tiden..

Mina senaste, romantiskt och sött!

Franska glittriga med lite stjärnor som detalj..
Franska silverglittriga som vi kryddade med rockiga döskallar..

Therese kallar dessa "bumblebee",för att de påminner om bin.. hon är för söt!!


Doughnuts.. har inget med naglar att göra.Men jag är sjukt sugen...
Nu vet du !!

Pöss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar