torsdag 26 januari 2012

Turkar och Greker..

funkar sviiinbra ihop. Tror jag..

Min nya PT Fröken Emily Wallace är halvgrek och jag tror att hon gillar mig.. trots att hon tittar på mig med mord,hat och hämnd i blicken när hon tvingar mig göra armhävningar ståendes enbart på händerna...
Hon har lyssnat på vartenda ord jag har sagt om att jobba upp min dansvighet, släppa mitt sockerberoende och ge mig en hård match, hur mycket jag än gnäller, tjatar och försöker manipulera henne med konversationer om livets djupa frågor ( Allt för att slippa den sista kettlebell svingen liksom, hehe!) och det är antagligen därför jag idag, har ont på ställen på min kropp som jag inte tror det finns latinska namn för..

Bäst av allt (och anledningen till att jag frågade henne om hon ville hänga med mig) är att hon är jääättegullig.
Precis när hon ska, när det inte handlar om träning längre utan om allt annat..familj, utbildning,drömmar..äh smink, you name it. Då blir man två fnissiga tjejer istället, två vänner. Sånt är skitviktigt för mig.
Att hitta en ärlig och genuin vän i alla typer av relationer jag skapar. Man måste funka.

Det beror i för sig vad man är ute efter..
 Jag vill alltid ha din vänskap.. och har du en Snickers i bakfickan har du antagligen min... =P
(Herregud nu framställer jag mig själv som glad labrador igen..)

Team Kebab & Souvlaki
Vi har ganska djupa och universiella sms konversationer också..Skönt med någon som stöttar och backar upp än när det är som svårast =)



Jag erkänner alltid när jag fuskat.=)


Förklarar , situationen med familjetryck..

Har tydligen ingen koll på mina tuggumin..
Här får får man helt grymma kost tips..som man skojar bort.
Yes, Nu ska jag lägga mig och drömma om nåt trevligt ..

FÖRRESTEN!!!... häromnatten drömde jag att jag stod på en stor scen och skulle visa upp ett sjukt grymt korttrick, sedan upptäckte jag att det bara fanns ett och samma tryck på alla mina kort.. Shit, tänkte jag, jag kommer bli upptäckt! Så jag snodde snabbt tillbaka kortet som han i publiken hade valt/dragit, blandade kortleken snabbt bakom ryggen och vrålade -YEEES, JAG GISSAR PÅ HJÄRTER TVÅÅÅ , VISST VAAA RE SÅÅÅ?.
BRA! TACK OCH HEJ FÖR MIG!


Natti puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar